Anglais World's Worst Children (the) - 1

About

The latest offering from the number one bestselling author! Illustrated in full colour, this features ten cautionary tales and a delightfully dreadful cast of characters. Tales include Sofia Sofa, a TV super-fan so stuck to the sofa she's turning into one; Dribbling Drew, a boy whose drool gets him into trouble on a school trip; and Blubbering Bertha, who bawls and tells terrible tales. Illustrations are by Tony Ross, and this is sure to be another bestseller. From the world's favourite author, David Walliams - ten cautionary tales and a delightfully dreadful cast of characters; all in a gorgeously gifty FULL COLOUR format!

Categories : Littérature > Littérature

• Authors

David Walliams

• Publisher

Harper Collins Uk

Side

• Publication date

19/05/2016

9780008197032

• Availablity

Not available

David Walliams

David Walliams est né en Angleterre en 1971. Il est comédien et s'est fait connaître comme auteur de la très populaire série Little Britain. Habituellement désigné dans la presse britannique comme le nouveau Roald Dahl, il a publié, chez Albin Michel Jeunesse, onze romans dans la collection Witty (Joe millionnaire, Monsieur Kipu (Prix Tam-Tam J'aime Lire), Ratburger, Mamie gangster, Diabolique dentiste, Tatie pourrie, Les enfants les pires du monde 1 & 2, Le gang de minuit, Papi rebelle, Daddy bandit) qui remportent un succès croissant auprès du public français. Il a également publié quatre albums jeunesse : Un éléphant légèrement encombrant !, le Premier Hippo sur la lune, L'ourson qui faisait bouh ! et Il y a un serpent dans mon école.